گل پسرم امیر مهدیگل پسرم امیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

شکلات مامانی وباباش♥

بی قراری واسه درآوردن دندون

1390/8/27 15:59
443 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرک نازم قلب

تواین چند روزه حسابی بی قراری میکنی آخه به سلامتی داری دندون در میاری اولش

همه اش آب دهنت میرفت که من فکر میکرددم سردیت شده ولی وقتی دیدم این تمومی

 نداره گفتم شاید میخوای دندون دراری که باورمم نمی شد چون به نظرم خیلی زوده رفتم

ودندون گیرت رو واست اوردم که خیلی باهاش راحت نبودی بخاطر همین مسواک انگشتیت

 رو برات اوردم که خیلی هم ازش خوشت اومده بود ووقتی رو لثه هات میکشیدم خندت میگرفت

دیروزم رفته بودیم خونه ای خانوم جون اونجا هم خیلی گریه کردی که دایی جون احمد یه ژل

گیاهی داد بهم که بزنم روی لثه هات تا درد وخارشش رو کم کنه وقتی هم که اومدیم خونه

انقدر گریه کردی  که مامانی به تابت متوسل شد تا خوابت ببر

نفس مامان اشاا..دندونات زودی دراد تا توی نازم کمتر اذیت بشی  

ماچ عزیزمممممممممممممممممممم عاشقتمممممممممممممممممممممممماچ

موقعی که تو تاب خوابت برد

اینهم مسواک انگشتی و ژله ای دندونت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان آرینا
27 آبان 90 16:14
سلام.چه پسره نازی .آخی می خواد دندون در بیاره؟
خوشحال می شم به ما سر بزنید.


خیلی ممنون که به ماسرزدین
مامان پارسا
28 آبان 90 0:36
اااااااای جانم چه جوری خوابش برده آغاز رویش مرواریدهات مبااااااااااااارک


ممنون عزیزم
مامان پارسا جون
28 آبان 90 1:26
آخی عزیز دلم چقدر سختی کشیدی ایشاا... دندونت زود در میاد و راحت میشی. راستی این ژله هم خیلی موثره دردشون رو خیلی آرروم میکنه
مامان فرنيا
28 آبان 90 10:22
واي جيگرشو چه ناز توي تاب خوابش برده
مامان آرینا
28 آبان 90 12:11
سلام .امیر مهدی بی قراریش واسه دندوناش کمتر شده؟
اگردوست دارید همدیگرو لینک کنیم.


نه ولی وقتی از ژله اش استفاده میکنم بهتره
مامان تربچه
28 آبان 90 16:07
آخیییییییییییییی
ایشلا راحت در میاد


ایشا ا...
nafasemaman
29 آبان 90 15:12
وااااااای یه ناز خوابیده بوووووووووووووووس
مامان آریان جون
29 آبان 90 23:02
انشالله مرواریدهات به راحتی در بیاد و زیاد اذیتت نکنه


ایشاا...
مامان طاها
5 آذر 90 16:18
عکس نی نی های بهاری تو وبلاگه طاهای من اطلاعات بیشتر : سلام به همه مامانهایی که نی نی هاشونو تو بهار 90 به دنیا آوردن. من در نظر دارم عکسه تمام نی نیهای بهاری رو با آدرس وبلاگشون تو وبلاگه محمد طاها بزارم اینجوری زودتر و بهتر با مامانهای بهاری و نی نیهاشون زودتر آشنا میشیم و میتونیم از نظراته همدیگه استفاده کنیم هر کی مایل به این کاره تو قسمت نظرات وبم نظر بده که با عکس نی نیه اون شروع کنیم.