گل پسرم امیر مهدیگل پسرم امیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

شکلات مامانی وباباش♥

تاپ بازی

1390/7/30 1:38
660 بازدید
اشتراک گذاری

نازپسری سلام قلب

امروز سوار تاپ قشنگت کردمniniweblog.com

واصلاهم فکرش رو نمی کردم که بتونی خودت رو داخل تاپ 

نگه داری ولی وقتی سوارت کردم حسابی خوشت اومده بود ودستات رو هم قشنگ از

میله هاش گرفته بودی و باباجونم داشت حولت میدادکه یک دفعه مامانی رو صدا کرد که

 نگاه تو کنم آخه تو توی تاپ خوابت برده بود  واسه مامانی هم خوب شد دیگه  بخاطر

 اینکه یه روش جدیدی پیدا کردم برا خوابوندن تو

بقیه عکساتم تو ادامه مطلب

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان پارسا جون
1 آبان 90 17:59
عزیزم چقدر ناز خوابیدی گلم
مامان پارسا
5 آبان 90 16:40
چه ناااااز خوابیده عزیزممعلومه تاب بازی حسابی بهش مزه داده
تینا
11 آبان 90 15:28
وای ... ماشالا خیلی پسرتون نازه ... حتما براش اسپند دود کنید ... چه خوشگلم خوابیده ! از طرف من چندتا ماچ گنده از لپاش بکن عزیزم


خیلی ممنون که به ما سرزدین حتما