گل پسرم امیر مهدیگل پسرم امیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

شکلات مامانی وباباش♥

تولد 8ماهگی

1390/11/20 11:04
433 بازدید
اشتراک گذاری

ماهکم سلامممممممممممممممممماچ

                     تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مبارککککککککککککککککککککککککککک

 عزیز دلم امروز تولد ٨ ماهگیت که مامانی بالاخره یه بار سر وقت بهت تبریک گفت

من که اصلا باورم نمیشه که تو ٨  ماه که به جمع  خانواده ای ما اضافه شدی و رنگ

وبو ی زندگی و امید خند وشادی رو به خونه ما برگردوندی تواین یه ماه بابا گفتن رو

بهت یاد دادم که خودتم وقتی بابامیگی چقدر هم ذوق میکنی، وقتی هم که خیلی شارژی

بای بای میکنی و  تقلید صداتم که دیگه نگو چون ما هرچی صدا با زبونمون در بیاریم شما

هم با کمی مکث کار مارو تکرار میکنی وتو قضیه ای گذاشتن پاهات روی زمین دیگه دیدیم

 که مسئله خیلی جدی شده شما رو پیش چند تا دکتر بردیم و خدارو شکر هیچ مشکلی

نداشتی فقط باید یه مقدار با شما کار میکردیم که شما زودتر یاد بگیر ی وزود راه بیوفتی به

خاطر همین داریم چند جلسه کار درمانی  می بریمت که خدارو شکر تاالان خیلی تاثیر داشته

خوشگله مامانی این دوروز تعطیلی رو هم میخوایم با دائی جون اینا بریم

قم    شکلکهای جالب آروینکه مطمئنم خیلی بهمون خوش میگذره فعلا بای

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

yalda
21 بهمن 90 1:15
hasht mahegit mobarak shokolat


خیلی ممنون


مامان گیلاس
23 بهمن 90 11:59
سلام
هشت ماهگیت مبارک عزیزم
خاله جون زیارت قبول


ممنون خاله جون
مامان آرینا موفرفری
24 بهمن 90 16:13
عزیزم هشت ماهگیت مبارک.چه عکسای خوشگلی فدات بشم الهی.


ممنون خاله جون خدانکنه
مامان آرینا موفرفری
26 بهمن 90 15:44
سلام ولنتاین مبارک.همیشه شاد وسلامت باشید.


همچنین ممنون
سمانه مامان پارسا جون
26 بهمن 90 18:08
سلام خانومی اول ولنتاینتون مبارک

دوم هم 8 ماهه شدن این قند عسلم
چه ماهی شده جیگرم ببوسش


ممنون از لطفت خاله جون حتما
مامان سانلی
27 بهمن 90 12:44
عزیز دلم 8 ماهگیت مبارک 80 سالگیت ایشاا.. ولی من اونموقع نیستم بهت تبریک بگم جلو جلو میگم
حالا که 8 ماهته 8 تا بوست میکنم


ممنون خاله جون عزیزم این چه حرفی اشاا.. همیشه سلامت باشی
مامان امیر مهدی
7 اسفند 90 3:13
سلام مامانی خیلی تو نی نی وبلاگ گشتم تا هم نام پسرمو پیدا کنم همه امیر مهدی ها جیگگگگگگرن میبوسمش
اگه افتخار بدین امیر مهدی جوووونو به جمع دوستان وبلاگیتون اضافه کنید
اگه مایل بودین منم لینکتون کنم واسم کامنت بزارین


سلام عزیزم مسلم که همشون جیگرن با افتخار لینکتون کردم
مامان امیر مهدی
10 اسفند 90 13:33
سلام مامانی ممنون که به ما سر میزنید منم با افتخار پسرمونو لینک کردم بببببببوووووسسسسششش
مامان طاها
11 اسفند 90 16:46
یک همیشه یک است. شاید در تمام عمرش نتوانسته بیش از یک باشد.

امابعضی اوقات می تواند خیلی باشد:

یک دنیا ،

یک سرنوشت ،

یک خاطره ،

یک عشق پاک،

و یا " یک دوست خوب مثل تو

کوچولوتو از طرف من ببوس هزار ماشا الله خیلی ناز شده.

چشم حسوداش کورشه الهی.



خیلی ممنون عزیزم که به ما سرزدی شماهم کوچولوت رو ببوس
مامان پارسا
15 اسفند 90 0:05
خدارو شکر که مشکل حادی نبوده و حل شده
ببوس شکلاتتو مامانی


آره عزیزم خدارو هزار مرتبه شکر شما هم پارسا جون رو ببوس