گل پسرم امیر مهدیگل پسرم امیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

شکلات مامانی وباباش♥

آش دندونی

1390/12/26 20:02
453 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلمقلب

امروز بالاخره آش دندونی پختیم اونم بعداز یک ماه دندون درآوردن تازه من هم خبر نداشتم

واسه ناهار رفتم خونه مامان جون که گفت امروز واسه ناهار آش دندونی درست کرده دستش

درد نکنه آخه من اصلا کمکش نکردم چون داشتم خونه تکونی میکردمniniweblog.com

ولی واسه خوردن اولین بودمniniweblog.com خودتم چند قاشقی خوردی ولی خیلی خوشت نیومد

عزیزم ایشاا... که دندون های نازت بدون درد دربیان و همیشه هم سالم بمونننیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

محدثه
26 اسفند 90 20:13
باسلام روز بخیر به شما دوست عزیز توصیه میکنم برای زیبا کردن وبلاگ خودتو به وب شکلک های من سربزنید موفق باشید
مامان بهار
5 اردیبهشت 91 11:45
مامانی شکلات جون جونی
واسه من میگی آش دندونی رو چجوری پختی ؟
ببخشید البته


باشه عزیزم دستور پختش رو از مادر شوهرم میگیرم وبرات میگم آخه منم بلد نبستم مادر شوهر م درست کرده بود