گل پسرم امیر مهدیگل پسرم امیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

شکلات مامانی وباباش♥

گل محمدی

1391/3/14 13:58
458 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام پسرک نازمقلب

روز یکشنبه ای هفته ای قبل مامان جون (مامان بابا)از توی حیاط خونمون کلی گل ،گل محمدی

چیدگفتیم ما هم مثل مردم کاشان که رسم دارن بچه هایی رو که اولین بهارشون توی گل محمدی

 می غلتونن ماهم براامیر مهدی این کار رو انجام بدیم گل هارو پر پر کردیم وتوی یه پارچه ای سفیدی

ریختیم و امیر مهدی گذاشتیم توی گل ها اولش نترسید ولی بعدش چون میخواستیم توی پارچه  به حالت

تاپ تکونش بدیمترسید وگریه کرد بعدش هم گلهارو باید توی ابی که در حال جاری  شدن باشه بریزیم  

که عمه جون گلها رو برد سر کوچه مون و ابی که از کوه میاد ودر حال جاری ریخت 

کلا مراسم جالبی بود و برای سرگرم کردن خودمون چیز جالب ترنیشخند

 

 شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان امیر مهدی
15 خرداد 91 2:32
نازد به خودش خدا که حیدر دارد دریای فضایلی مطهر دارد همتای علی نخواهد آمد به جهان صد بار اگر کعبه ترک بر دارد به ما هم سر بزنید آپم
سمانه مامان پارسا جون
17 خرداد 91 17:44
عزیز دلم تو خودت گلی جیگر


ممنون خاله جونم
مامان فرنيا
21 خرداد 91 7:52
عجب رسم جالبي من تا حالا نشنيده بودم اما خيلي خوشم امد كار قشنگي كرديد
عزيز دلم اميرمهدي جان تولدت مبارك


والله ما هم از تلویزیون یاد گرفتیم ممنون خاله جون
مامان بهار
23 خرداد 91 23:51
من شنیدم با این کار بچه دیگه حساسیت نمیگیره من هم با امیر علی اینکارو کردم البته عکساش بعدا میزارم آخه بردمش آتلیه
مامان بهار
25 خرداد 91 21:06
چه رسم با مزه ای... چه پسر با نمکی.
دوست داشتی به من هم سر بزن.


حتما