گل پسرم امیر مهدیگل پسرم امیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

شکلات مامانی وباباش♥

تولد 1سالگی عزیزترینم

1391/3/20 12:31
775 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب آروین

  تولد  تولد    تولدت      مبارک

مبارک       مبارک

تولدت   مبارک

 

پسر زیبای من بزرگترین نعمت خدادادی وفرشته ای کوچک خوشبختی تولدت

       را هزاران بار بر تو تبریک میگویم وبا تمام وجود دوستت دارم

 http://falshbaner.persiangig.com/image/tavallod/babol2011-25.gif

امروز برا مامانی بهترین روز دنیاست چون لذت زیبای مادر بودن رو چشیدم

   خدایا ازت ممنونم بابت این نعمت زیبای که به من ارزانی داشتی 

                   

پسر ماهم شما روز جمعه ساعت ٢٢:٥٧ثانیه تو شهر همدان بیمارستان بوعلی چشم های نازت رو باز

کردی و شدی تمام بهانه ای زنگی من وبابای ایشاا... تو تمام لحظات زندگیت شاد وسلامت باشی

عزیز دلم چون هم امتحانات من وبابای شروع شده وهم دایی جون اینا اینجا نیستن با بابایی تصمیم

 گرفتیم که تولدت شما رو یه ماه دیرتر بگیریم یعنی ٢٠ تیر که هم کار ما سبکتر بشه وهم همه دور هم

باشیم تا برا پسر نازم یه جشن تولد مفصل بگیریم

پس فعلا تا پست بعدی و سور و سات تولد بای

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان گیلاس
20 خرداد 91 12:38
سلام
تولدت مبارک عزیزم.انشالله تولد 120 سالگیت.


خیلی ممنون خاله جون
سمانه مامان پارسا جون
20 خرداد 91 17:54


تولدت مبارک امیر مهدی گلم
ایشاا... 120 سال به خوبی و خوشی سلامتی
در کنار پدر و مادر خوبت زندگی کنی
واست آرزوی بهترینها رو از خدا دارم





ممنون خاله مهربونم خیلی لطف کردی
مامانی
20 خرداد 91 18:54
سلام به مامان عزیز
بروزم اگه بیای خوشحال میشم
تولدت مبارک


ممنون حتما بهتون سر میزنم
مامان فرنيا
21 خرداد 91 7:48
تولد تولد تولدت مبارك


ممنون عزیزم
مامان سانلی
21 خرداد 91 15:26
تولدت مبارک عشقم.
خیلی دوست دارم
مامانی هزار تا بوس ازش بکن ما که دستمون بهش نمیرسه



ممنون خاله جونم شما هم سانلی جون رو ببوس
زیبا
24 خرداد 91 14:10
سلام
تولدت مبارک عزیزم.انشالله تولد 120 سالگیت


ممنون عزیزم