گل پسرم امیر مهدیگل پسرم امیر مهدی، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

شکلات مامانی وباباش♥

یه روز پائیزی

1392/7/27 23:46
651 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکمماچ

امروز حسابی اقا بودی عزیزم چند روزی بود که از بابایی میخواستم تا شما رو ببر آرایشگاه اخه تا این

 مدت خودم شما رو میبردم ارایشگاه زنانه  بابایی هم موافقت کرد وبراساعت شش و نیم عصر وقت

 گرفت ما هم شمارو با کلی حرف زدن و جایزه خریدن راضی کردیم که ببریم البته من هم رفتم تا شما

 بهونه ای نداشته باشی وقتی نوبتت شد من خیلی استرس گرفته بودم فقط به خاطر اینکه آرایشگاه رو

 رو سرت نذاری تا عموها از دستت کلافه نشن اما وقتی عمو کارش رو شروع کرد من این شکلی شده

 بودم از تعجب تعجبکه واقعا این امیر مهدی که انقدر اروم نشسته خدایی که خیلی پسر خوبی شده

 بودی افرین عزیزمتشویق ما هم به قولمون عمل کردیم وبعداز آرایشگاه رفتیم مغازه اسباب بازی فروشی که

 خودت بره ناقلا رو انتخاب کردیماهم برات تخته نقاشی رو بر داشتیم  مبارکت باشه عزیزم

خیلی ماه شدی عزیزم عاشششششقتتتتتتتتتتتتم

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سمانه مامان پارسا جون
28 مهر 92 13:17
قربون تو گل پسر ماه[


خدانکنه عزیزم ممنون که به ما سر میزنید
سمانه مامان پارسا جون
28 مهر 92 20:52
خصوصی


ممنون عزیزم